دو نکته وجود دارد که پیش از انتخاب هر پیشنهاد قیمت باید مورد توجه قرار گیرد:

بدون برقراری ارتباط با مجری، هیچ قیمت بالا، پایین یا متوسطی را نپذیرید. باید با مجری ارتباط برقرار کنید تا اطمینان کنید که توضیحات پروژه را به درستی متوجه شده و بر آن اساس پیشنهاد قیمت را ارسال کرده است. فراموش نکنید که انجام پروژه تنها شروع کار نیست و شما پس در حین پروژه و همچنین پس از تحویل پروژه احیاناً به پشتیبانی و آموزش نیاز خواهید داشت. پس زمانی که شما پیش از سپردن کار به مجری با او صحبت می‌‌کنید مسائل زیادی را در مورد او و کارش متوجه می‌‌شوید. او چقدر پیگیر است؟ چقدر سریع به پرسش‌‌های شما پاسخ می‌‌دهد؟ آیا برای پاسخ دادن به سؤالات، شما را چندین روز منتظر می‌‌گذارد؟ آیا به دنبال خارج کردن کار از سایت و دور زدن قوانین سایت است؟ این مسائل میزان قابل اعتماد بودن، در دسترس بودن و مسئولیت‌‌پذیر بودن مجری را مشخص می‌‌کند.

کلید اصلی انتخاب مجری قیمت پیشنهادی، بررسی رزومه مجری و ارتباط با اوست. در زمان انتخاب پیشنهاد قیمت، بررسی رزومه مجری را فراموش نکنید. در پروفایل مجریان در سایت کوپریتور، علاوه بر قسمتی که خود فرد در مورد سوابق کاری و مهارت‌‌هایش می‌‌نویسد، بخش دیگری وجود دارد که در آن سابقه فعالیت کاربر در سایت (امتیاز و نظر کارفرمایان پروژه‌‌های قبلی) قید شده است. با بررسی این رزومه، دید کلی و دقیقی در مورد توانمندی‌‌ها و اخلاق کاری مجری به دست آورده و می‌‌توانید با آگاهی کاملتری مجری را انتخاب کنید.