در ارتباط مجازی چیزی که کارفرما از شما می‌‌بیند، تصویر و پروفایل شماست. مجری‌‌هایی که تصویر مناسب برای پروفایل خود انتخاب می‌‌کنند، شانس بیشتری برای جذب کارفرمایان دارند. بنابراین ارزش آن را دارد تا وقت بگذارید و تصویر مناسبی برای پروفایل خود انتخاب کنید. کوپریتور محیط کار است؛ کارفرمایان انتظاری که از شما دارند این است که در محیط کار، رفتار حرفه‌‌ای داشته باشید. برای همین منظور به یک عکس حرفه‌‌ای نیاز دارید؛ مانند عکسی که برای پاسپورت، گواهینامه یا کارت ملی خود انتخاب می‌‌کنید. پس‌‌زمینه ساده باشد، عکس پرتره (تصویر صورت از نزدیک) باشد، همینطور سعی کنید تصویر شما متعادل باشد؛ نه خیلی جدی که کارفرما را فراری دهد و نه خیلی آزاد که حس اعتماد در کارفرما ایجاد نکند.

اگر تمایل ندارید از تصویر شخصی استفاده کنید می‌‌توانید بصورت جایگزین از تصویر لوگوی خود نیز استفاده کنید (شرکت‌‌های حقوقی بهتر است از تصویر لوگوی کسب و کار خود استفاده کنند). مابقی پروفایل خود را نیز حرفه‌‌ای درست کنید. همه، افراد حرفه‌‌ای را که برای معرفی کار خود وقت می‌‌گذارند، دوست دارند و حاضر هستند آنها را با هزینه بالاتری برای اجرای پروژه خود، استخدام کنند. برای تنظیم تصویر پروفایل خود، به منوی “تنظیمات” و زیرمنوی “ویرایش پروفایل من” مراجعه کنید.